måndag 10 november 2008

Den 10:e november 2008

Idag var det tänkt att vi skulle testa en bil men vädret och andra omständigheter fick oss att välja en annan dag att testa en bil. Vi vill gärna kunna stå utomhus och kunna fotografera och granska bilen utan att bli blöta.

Imorgon kan vi inte testa någon bil för att min gympa slutar klockan 16:00 och jag är hemma först vid 17:00 och då är jag hungrig. Vi får se om vi kan göra det på onsdag och om i fall vi gör det på onsdag ska vi försöka hinna med en bil på torsdag också för då slutar vi båda tidigt.

Jag vet att jag säger till dig varje vecka att vi ska testa en bil och när jag inte är ute och testar en bil så blir det till slut bara tomma ord. Men du får helt enkelt vänta och se hur det blir denna veckan för ingen av oss har prov eller stora uppgifter som ska sätta ett slutbetyg i något ämne, som jag har haft de senaste veckorna.

Vi har också kommit på ett namn, TestIt.se eller .com.

Ha d bra ses!

1 kommentar:

Christian sa...

Jobba på! Jag håller tummarna för att ni får ut och åka denna veckan!